Известие

Collapse
No announcement yet.

Моля за помощ - 146 1,9td

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Моля за помощ - 146 1,9td

    Карам алфа 146 1.9 тд.Турбото на колата ми завихря чак към 2500 оборота късничко според мен.Помпата ми е механична и имам вакум които като надуе турбото ми пуска допалнително гориво.Та въпросат ми е казаха че се регулира този клапан да пуска от по рано горивото и става по пъргава в ниските.Колата неможе да се чипоса няма компютар.Даите савети някакви изкам да е по добра в ниските.Мерси предварително

  • #2
    Врътни и малко аванс от помпата, ще започне да пуши здраво, сложи и истински филтър КН и изправи тръбите на генерацията до последното гърне и ще върви една идея по добре и ще ти гори 10 Поне моята беше така Мъка е да истискваш този мотор братле и всико е за сметка на голям разход

    Comment


    • #3
      А какво би казал за този вакум на помпата ? И много ми е чудно зашто толкова късно завихря турбото на един приятел има темпа със съштия двигател абе сичко еднакво и вика на мен некаде към 1800,2000 оборота
      Last edited by ivalin93; d.m.y г., 11:42.

      Comment


      • #4
        Лъже те този мотор си се развърта на 2500, разгледай характеристиките му

        Comment


        • #5
          се пак я карам от одавна и знам кога и идва тягата. Се пак трябва да има некви трикчета за тоя тдс.

          Comment


          • #6
            Мойта турбина започвам да я чувам от 1500 оборота и се къса да свири на 2000 тогава се развърта най-добре
            Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105 k.c. '99

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Raiko0 Покажи съобщение
              Мойта турбина започвам да я чувам от 1500 оборота и се къса да свири на 2000 тогава се развърта най-добре
              Ти си с JTD, а на колегата е TD.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                изкам да кажа че до 2500 оборота се но си карам чист дизел а лед 2500 вече се осешта тягата и си върви.Просто изка ако може некак си да е по пъргава в ниските ?

                Comment


                • #9
                  Вземи един по-качествен буустконтролер..както и буустметър за да следиш налягането..не прекалявай с надува мисля, че оригинално прави 0.9..пробвай за по- безопасно на какво е и тогава надуй с 0.2, не прекалявай!!!
                  За повече ще трябва и гориво...което можеш от самата помпа да го доставиш..по горе колега ти е споменал за аванса на помпата..пробвай и с по-добро обдухване на интерколера Проблем е, че е с механична помпа, но това не пречи да я засилиш леко.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivalin93 Покажи съобщение
                    изкам да кажа че до 2500 оборота се но си карам чист дизел а лед 2500 вече се осешта тягата и си върви.Просто изка ако може некак си да е по пъргава в ниските ?
                    Колега принципно турбото се върти и на празен ход,въпроса е кога започва да прави налягане.Иначе вече за въпроса ти,колегите по-горе са описали.
                    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                    Comment


                    • #11
                      а според теб зашто толкова късно надува и ако врътна винта за аванса данеби да разтроя помпата

                      Comment

                      Working...
                      X